پاسخ به سوالاتی همچون میهمان هتل کیست، چگونه میتوان خدمات و امکانات هتل را به اطلاع آنان رساند، چگونه میتوان با تدوین استراتژیهای ارتباطات بازاریابی، تقاضاهای در حال تغییر و چالشبرانگیز میهمانان مدرن را برآورده کرد و چگونه میتوان در این دوران پر تغییر و پر رقابت، مزیت رقابتی هتل را حفظ کرد و دهها سوال دیگر همواره از سوالاتی است که پاسخ به آنها میتواند راهکاری ارزنده برای مدیریت هتل محسوب شود. برای رسیدن به موفقیت در زمینهفروش و سود، هتل باید بتواند از موثرترین وسایل ارتباطی و تبلیغی برای معرفی خدمات خود استفاده کند. شناسایی اینکه چه نوع استراتژی در این راستا موفق بوده بسیار ساده است؛ چقدر به میهمانان هتل اضافهشده است؟» همین. اما مخاطب هدف، پیام، رسانه، زمانبندی و بودجه از عناصر کلیدی در برنامهریزی تبلیغات هتلداری هستند.
درباره این سایت